לדברי נור, אחד המניעים של בית הספר להצטרף לתוכנית מורים-מובילים היה התחושה שהמורות אינן מתנהלות כצוות מגובש. תחושת ההתחדשות והתמיכה שהעניקה המנהלת שורוק עטילה עודדו אותה, ואת הקהילה כולה, לעשות את עבודתן על הצד הטוב ביותר. כיום, לאחר כמעט שנתיים, מורגש שינוי גם באווירה בחדר המורות וגם בעבודת הצוות באופן כללי.
בשנה השנייה לעבודתה שמה הקהילה דגש על שיפור העבודה הפרטנית שבין מורות לתלמידות. המטרה היא שחיזוק פרטני שתלמידות מקבלות לא יתקיים כולו מחוץ לכיתה, כדי שהן לא יפסידו את השיעור שמקבלות חברותיהן. כך, במקרים מסוימים העזרה הפרטנית ניתנת בתוך הכיתה ותוך כדי השיעור הכיתתי. כאשר הדבר אינו מתאפשר, התלמידה חוזרת אל הכיתה לפני סוף השיעור, ובמקרים רבים מפעילה את התלמידות האחרות באמצעות משחק או פעילות אחרת. בדרך זו נעשה גם תהליך של חיזוק רגשי וחברתי, ולא רק קוגניטיבי.
בשנה האחרונה הצטרפה נור גם לצוות של מנחות המורים המובילים הפועל מטעם מכון כרם. נור מוצאת שעבודתה כמנחת מורים מובילים מזמנת לה את האפשרות ללמידה ולהתפחות מקצועית. בנוסף, היא מרגישה שהובלת הקהילה, מעבר לתרומתה לתלמידות ולצוות בית הספר, מקדמת גם אותה באופן אישי. בשנים הבאות היא רוצה להמשיך ולקדם את הלמידה, שלה ושל קהילתה, בנושאים נוספים שישפרו את עבודתן המקצועית.