חיפוש

השקפה בהסכת "בשביל החינוך"

השקפה בהסכת "בשביל החינוך"

מאת: מו"פ השקפה

מעניין אתכן לשמוע איך מהלך השקפה באמת עובד?
מה הן הנחות היסוד של חקר הפרקטיקה שהמורות המובילות מיישמות יחד עם הקהילה?
איך דרכי הלמידה מתפתחות, מתגמשות, ומשתנות למען שיפור ההוראה והלמידה של בית הספר בו פועלות קהילות השקפה?

אנחנו שמחות לשתף בהסכת המרתק עם דר' תמר קנר פורמן, מנהלת מו"פ השקפה, שהתארחה בערוץ הפודקאסט "בשביל החינוך" של המכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי עם דפנה גרניט, ולעשות קצת סדר בכל השאלות. האזנה נעימה ומעוררת השראה! 🎙️🎧🎙️

השקפה נוספת

תפסיקו להגיד מהמם

מאמר זה דן בתרומתם של קונפליקטים קוגניטיביים לקידום למידה והתפתחות מקצועית ומקנה כלים להובלת קונפליקטים פוריים כחלק מהשיח בקהילות השקפה.

קרא עוד »

"מישהו לרוץ איתו": תפיסה אימונית לליווי אישי | יחידת לימוד מקוונת

הליווי האישי מהווה חלק מרכזי מהכשרת המורות המובילות. הוא נתפס על ידן כחשוב ולעתים חיוני לצורך מילוי תפקידן. ליווי אישי אפקטיבי מעוגן בתפיסה אודות תפקיד המלווה ומערכת היחסים שלה עם המורות, ומתבצע תוך שימוש במיומנויות וכלים לליווי.

קרא עוד »

כלי לתכנון תצפית

תצפית היא כלי חקר המשמש לטובת איסוף מידע והסקת מסקנות. התצפית יכולה להתבצע בשלב בירור הסוגייה, בשלב החקר על הסוגייה, לאחר שזו נבחרה וכן ביישום החלופות בכיתה. תיעוד כתוב ומפורט של התצפית, יוכל להוות ייצוג עשיר במידע, ממנו ילמדו חברות הקהילה יחד ויוכלו להתקדם במחזור הלמידה.

קרא עוד »
דילוג לתוכן