בלוג

מתקוונים למשימות תלמידים

מאת: ד"ר ברוס קינג וד"ר לורה לאנג

AIW Institute Wisconsin

מערכת החינוך נדרשה לעבור באחת ללמידה מרחוק. המעבר חייב את המורים ואת בתי הספר לעדכן את שיטות ההוראה והפדגוגיה בהתאם. בפרט, הוא הפך את המשימות הניתנות לתלמידים לעמוד התווך של ההוראה. משימות מאתגרות אינטלקטואלית המבוססות על למידה עצמאית מאפשרות לתלמידים להמשיך בפיתוח מיומנויות חשובות גם בתקופה מעורערת זו. בנוסף, הן עשויות לאפשר חיבור טבעי יותר של הלמידה לעולם הממשי, ובכך להפוך אותה למשמעותית יותר.
במפגש, ד"ר קינג וד"ר לאנג דנו עם המשתתפים במימוש הפוטנציאל של למידה מרחוק באמצעות בניית משימות מאתגרות הנטועות בתוך הקשרים קונקרטיים בעולמם של התלמידים.

לצפייה במפגש שהתקיים ב-18.5.20 לחצו על הסרטון המצורף מטה.

0
974