בימים אלה, כשאתם שקועים בהסתגלות למתווים המשתנים חדשות לבקרים, במאמץ לשמור על קשר עם התלמידים ועל מסגרת למידה מיטיבה, בלמידה של כלים טכנופדגוגיים ועוד, אנחנו מנסים לחשוב כיצד אפשר לסייע. הנה כמה מהפעילויות שאנחנו מקדמים:
מאת: גל חירות
בימים אלה, כשאתם שקועים בהסתגלות למתווים המשתנים חדשות לבקרים, במאמץ לשמור על קשר עם התלמידים ועל מסגרת למידה מיטיבה, בלמידה של כלים טכנופדגוגיים ועוד, אנחנו מנסים לחשוב כיצד אפשר לסייע. הנה כמה מהפעילויות שאנחנו מקדמים:
1. השקנו שתי מסגרות למידה למנחי השקפה
בהמשך השנה מתוכננות פעילויות למידה נוספות למנחים.
2. הפקנו לקחים מימי הלמידה של המנחים בקיץ
ככלל, שביעות הרצון הייתה גבוהה מאוד, וההדים היו חיוביים מאוד. עם זאת, למדנו הרבה על תכנון יחידות א-סינכרוניות ועל שילוב בינן לבין מפגשי זום. את הלמידה אנחנו מיישמים כיום לשיפור היחידות ולפיתוח עתידי. להלן כמה דוגמאות:
3. אנו ממשיכים בפיתוח יחידות א-סינכרוניות למנחים ולמורים מובילים. היחידה הבאה שנשיק תעסוק ברצף של תכנון משימה, ניתוח של תוצרי תלמידים ומתן משוב. בחרנו לפתח יחידה זו כיוון שמשימות ומשוב מהווים רכיב משמעותי בתהליך הלמידה (ודאי מרחוק, אבל לא רק), ועשויים להוות ייצוגים עשירים ללמידה.
כל אלה, כמובן, לצד הפעילות השוטפת של הפורומים, העבודה עם הצוותים המחוזיים, פיתוח האתר ומערכת המידע של השקפה ועוד.