כלים

תכנון למידה סינכרונית ואסינכרונית

לפני שמתחילים: הכשרת הקרקע כדי לקדם את סיכויי הצלחת הלמידה בשנה ייחודית זו (כקהילה היברידית) רצוי לדאוג מראש לתנאים הבאים:...

0
63

ניתוח תוצרי תלמידים – טבלת מדדים והסבר

למה מחזורי למידה? הדגש במחזורי למידה הוא על שיפור הידע המעשי בעזרת חקירה אישית - מה אני עושה? ולא בעצת מומחה -מה לדעתך אני צריך לעשות?

מנופים להשקפה: אי-בהירות מושגית

בסדרה "מנופים לשיפור הדיון בקהילות השקפה" אנו מנסים למקד את החסמים העיקריים לדיון פורה ולהציע דרכי התמודדות עימם והפעם – הימנעות ממחלוקות.

מנופים להשקפה: הימנעות ממחלוקות

בסדרה "מנופים לשיפור הדיון בקהילות השקפה" אנו מנסים למקד את החסמים העיקריים לדיון פורה ולהציע דרכי התמודדות עימם והפעם – הימנעות ממחלוקות.

מנופים להשקפה: מוקד שליטה

בסדרה "מנופים לשיפור הדיון בקהילות השקפה" אנו מנסים למקד את החסמים העיקריים לדיון פורה ולהציע דרכי התמודדות עימם והפעם – מוקד שליטה חיצוני

מנופים לשיפור הדיון בקהילות השקפה: הימנעות מביקורת

בסדרה "מנופים לשיפור הדיון בקהילות השקפה" אנו מנסים למקד את החסמים העיקריים לדיון פורה ולהציע דרכי התמודדות עימם, והפעם – הימנעות מביקורת.

שאילת שאלות

הכנו לכם סדרת סרטונים, כל סרטון מלווה בעמוד הסבר, הפניות לקריאה נוספת וכלים ליישום. הסרטון שאילת שאלות, מציע דרכים לפתוח את מסגרת הדיון והחשיבה שלנו בקהילה.

משוב דיאלוגי

הכנו לכם סדרת סרטונים, כל סרטון מלווה בעמוד הסבר, הפניות לקריאה נוספת וכלים ליישום. הסרטון משוב דיאלוגי, מציע דרכים לפתוח את מסגרת הדיון והחשיבה שלנו בקהילה.

הצג עוד