כלים

חוברת עקרונות וכלים להנחיית שיח פדגוגי בצוותי מורות

הכלי שלפניכם מציע מסגרת לתכנון למידה מרחוק משולבת: סינכרונית ואסינכרונית.

מתווה להתמודדות עם התנגדות

הכלי שלפניכם מציע מסגרת לתכנון למידה מרחוק משולבת: סינכרונית ואסינכרונית.

טכניקות להנחיית שיח בקבוצות ובצוותים

הכלי שלפניכם מציע מסגרת לתכנון למידה מרחוק משולבת: סינכרונית ואסינכרונית.

כלי לתכנון למידה סינכרונית ואסינכרונית

הכלי שלפניכם מציע מסגרת לתכנון למידה מרחוק משולבת: סינכרונית ואסינכרונית.

נקודת מבט לניתוח שיעור מצולם

הכלי שלפניכם מציע מסגרת רחבה להתבוננות בשיעורים מצולמים. מטרתו להפנות את תשומת הלב למגוון של נקודות התבוננות ובכך לאפשר תיאור...

ניתוח תוצרי תלמידים – טבלת מדדים והסבר

למה מחזורי למידה? הדגש במחזורי למידה הוא על שיפור הידע המעשי בעזרת חקירה אישית - מה אני עושה? ולא בעצת מומחה -מה לדעתך אני צריך לעשות?

מנופים להשקפה: אי-בהירות מושגית

בסדרה "מנופים לשיפור הדיון בקהילות השקפה" אנו מנסים למקד את החסמים העיקריים לדיון פורה ולהציע דרכי התמודדות עימם והפעם – הימנעות ממחלוקות.

מנופים להשקפה: הימנעות ממחלוקות

בסדרה "מנופים לשיפור הדיון בקהילות השקפה" אנו מנסים למקד את החסמים העיקריים לדיון פורה ולהציע דרכי התמודדות עימם והפעם – הימנעות ממחלוקות.

הצג עוד