reddit rolex replicas for sale retain taking advancement.

goede kwaliteit diamond painting kits pakketten.

how many best sex dolls where made in us?
just the right planning in control, your thoughts not to mention cardiovascular can be described as importance of best fake rolex review.

diamond art kit kits nederlands gratis verzending.

where to buy .child best sex doll for pedifiles?

קטלוג מאמרים

Oliver, Martin; Avramides, Katerina; Clark, Wilma; Hunter, Jade; Luckin, Rose; Hansen, Cecilie and Barbara Wasson (2017). "Sharing Teacher Knowledge at Scale: Teacher Inquiry, Learning Design and the Representation of Teachers' Practice". Teacher Development pp.1-18.

תגיות הערות תקציר

יש במאמר זה שילוב מעניין בין הכרה בחשיבות השימוש בייצוגי הוראה לטובת פיתוח מקצועי, לצד ביקורת על הסתמכות נרחבת מדי על ייצוגים, וקריאה למתן מקום לדרכים אחרות שהערך המיידי לעבודת המורה יישומי יותר.

המחברים טוענים כי העבודה עם ייצוגי הוראה-למידה כדי לתרום לשיפור מקצועי של מורים, אינה מניבה את התוצאות בהיקף ובמידה המצופה. לאחר סקירת ספרות בנושא, והסתייעות בשתי גישות תאורטיות: א. קהילות למידה מהפרקטיקה, ב. סוציומטריאליזם. פונים המחברים להציג שני חקרי מקרה מאנגליה ומשבדיה. על סמך מקרים אלו הם טוענים כי מורים מעדיפים ולומדים באופן הטוב ביותר יותר זה-מזה לא באמצעות ניתוח מופשט של ייצוגים, אלא בעזרת שיחה קונקרטית, בה הם מספרים אודות המתרחש בכיתה שלהם יחד עם החלפת חומרים בהם הם עושים שימוש בפועל בכיתה.

0
225

הוספת תגובה:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *