חיפוש

הסודות והיסודות מאחורי "מהלך השקפה"

הסודות והיסודות מאחורי "מהלך השקפה"

מאת: פרופ' אדם לפסטיין וד"ר תמר קנר פורמן

איך יוצרים שינוי אמיתי בחינוך? מה הופך קהילת מורים למשגשגת? ואיך בונים תהליכים שמורים רוצים להיות חלק מהם ואיך הופכים את המערכת הבית ספרית לפחות שטוחה? 

בפרק מרתק זה, פרופ' אדם לפסטיין וד"ר תמר קנר פורמן לוקחים אתכם למסע אל מאחורי הקלעים של מהלך השקפה – מהרגע הראשון שבו נולד הרעיון, דרך האתגרים והתובנות, ועד לבניית אסטרטגיה שמכבדת את אנשי החינוך ונותנת להם כלים אמיתיים לצמיחה בשילוב ידע אקדמי. 

זו לא עוד שיחה תיאורטית – זה דיאלוג כנה, מעורר מחשבה ומלא כבוד לעולם החינוך. מוזמנים להאזין, להתרשם ולהצטרף למהפכה!

השקפה נוספת

תפסיקו להגיד מהמם

מאמר זה דן בתרומתם של קונפליקטים קוגניטיביים לקידום למידה והתפתחות מקצועית ומקנה כלים להובלת קונפליקטים פוריים כחלק מהשיח בקהילות השקפה.

קרא עוד »

עץ הסוגיות

עץ הסוגיות הוא כלי מעולם החשיבה העיצובית שמטרתו היא לאפשר לקהילה לזהות יחד את גורמי עומק (שורשים) ואת ההשלכות (העלים) לתופעה בלתי רצויה או לחוסר הנחת של חברות הקהילה.

קרא עוד »

כלי פריחת הלוטוס

הכלי "פריחת הלוטוס" (Lotus Blossom) הוא כלי מעולם החשיבה העיצובית שמטרתו לסייע לחברי.ות הקהילה להעלות חלופות מגוונות לסוגיה שבחרו לעסוק בה.

קרא עוד »

השקפה בהסכת "בשביל החינוך"

איך מהלך השקפה עובד? מה זה אומר "חקר פרקטיקה"? איך עבודת הקהילות שומרת על חוסן? הקשיבו להסכת "בשביל החינוך" בו מתארחת דר' תמר קנר פורמן, מנהלת מו"פ השקפה, שיעשה קצת סדר בכל השאלות. האזנה נעימה ומעוררת השראה!

קרא עוד »