שיתופי פעולה ותוכניות של מהלך השקפה:
הזדמנויות להשפעה, להכשרה ולהתפתחות

שותפות קהילות "הוגנות" במהלך השקפה

משרד החינוך, הג'וינט ומהלך השקפה חברו יחד במטרה לקדם יצירת קהילות מורים בבתי הספר אשר ישפיעו על התרבות הבית-ספרית הכללית בלמידה ובהטמעה של תפיסת ההוגנות, הן בקרב משתתפי הקהילה הן בקרב כלל מליאת חדר המורים. השותפות פועלת גם לפיתוח, יישום וחקר פרקטיקות פדגוגיות מודעות הוגנות ומקדמות Agency & Co-agency, הטמעתן בכיתות ובתרבות הבית-ספרית. יצירת אקו-סיסטם רשותי ומשרדי המטפח, מקדם ותומך בתהליכים של חינוך ובתי ספר מודעי הוגנות.

מטרות שיתוף הפעולה עם קהילות "הוגנות" 

מהן מטרות ההכשרה והפיתוח המקצועי של המדריכים?

  • הכשרה מקיפה של מדריכים להובלת המהלך במחוזות.
  • התמקצעות ופיתוח מיומנויות הנחיה של המדריכים במחוזות, להובלת פיתוח מקצועי פנים בית-ספרי באמצעות קהילות לומדות המקדמות הוגנות בבתי הספר.
  • יצירת קהילת פיתוח שתקיים תהליכי התבוננות רפלקטיביים לטובת שיפורן והרחבתן של קהילות "הוגנות" בשנת תשפ"ה.

מהן המטרות של הכשרת המורות המובילות בקהילות "הוגנות" במהלך השקפה?

  • הכשרה ופיתוח מקצועי של מורות מובילות בהבנה ובהובלה של תפיסת ההוגנות בבתי הספר.
  • הכשרה ופיתוח מקצועי של מורות בהובלת קהילות למידה פנים בית-ספריות.
  • הכשרה ופיתוח מקצועי של מורות: מחזורי למידה המבוססים על עדויות מהפרקטיקה, לשיפור ההוגנות בבית הספר. 
דילוג לתוכן