
מתמודדים עם אתגרי ההוראה
מאמר זה יכול לסייע לקהילות העוסקות בחקר הפרקטיקה בכך שהוא מתאר מבנה ומאפיינים קונקרטיים של דיון המאפשר שיח פורה.
מאמר זה יכול לסייע לקהילות העוסקות בחקר הפרקטיקה בכך שהוא מתאר מבנה ומאפיינים קונקרטיים של דיון המאפשר שיח פורה.
למידת חקר בקהילה: במאמר זה אנו מציגים כיצד מורה מובילה אחת וקהילה אחת צעדו בדרך זו, מתוך כוונה שקהילות נוספות יוכלו ללמוד מניסיונן.
הכנו לכם סדרת סרטונים, כל סרטון מלווה בעמוד הסבר, הפניות לקריאה נוספת וכלים ליישום. הסרטון משוב דיאלוגי, מציע דרכים לפתוח את מסגרת הדיון והחשיבה שלנו בקהילה.
מאמר שמטרתו לסייע למנהלים לבחור תוכניות פיתוח מקצועי אפקטיבות עבור בית-ספרם. המאמר סוקר תובנות מהמחקר המנסות לענות על השאלה: מהן אמות המידה הבסיסיות לפיתוח מקצועי אפקטיבי?
שלב הגדרת הסוגיה בקהילות השקפה מהווה את הבסיס והתשתית להמשך עבודה ממוקדת ואיכותית של הקהילה. בשלב זה משימת הקהילה היא להגדיר מתוך נושא רחב בו הקהילה בחרה לעסוק, סוגיה ממוקדת שתאפשר חקירה משותפת, דרכה תוכל הקהילה להצמיח פתרונות אפקטיביים לבחינה בכיתה…
יחידת משאבים העוסקת בשאילת שאלות ככלי מרכזי בהנחיה. ביחידה נעסוק בשאילת שאלות פוריות ע"י המנחה כביטוי לתפיסת העולם העומדת בבסיס של הנחיית קבוצות.