חוברת עקרונות וכלים להנחיית שיח פדגוגי בצוותי מורות

הנחיית שיח פדגוגי בצוותי מורות- עקרונות וכלים

מאת: מו"פ השקפה

חוברת זו הינה תוצר עבודה מאומצת של מחוז מרכז בשיתוף עם המעבדה לחקר הפדגוגיה באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, מכון ברנקו וייס ומכון אבני ראשה. מטרת החוברת היא לחלוק עם כלל קהילת השקפה את התפיסה המקצועית ואת הכלים שפותחו במסגרת הפעילות של קהילות מורים במחוז.

השקפה נוספת

מבחנים כאמצעי לשיפור ההוראה

מאמר זה מציע דרך בת שלושה שלבים שבעזרתה אפשר להשתמש בנתונים העולים ממבחני תלמידים, לפענח את הקשיים הלימודיים שהם חווים ולהתאים את שיטות ההוראה לצורכיהם.

קרא עוד »

כלים להגדרת סוגיה פוריה

שלב הגדרת הסוגיה בקהילות השקפה מהווה את הבסיס והתשתית להמשך עבודה ממוקדת ואיכותית של הקהילה. בשלב זה משימת הקהילה היא להגדיר מתוך נושא רחב בו הקהילה בחרה לעסוק, סוגיה ממוקדת שתאפשר חקירה משותפת, דרכה תוכל הקהילה להצמיח פתרונות אפקטיביים לבחינה בכיתה…

קרא עוד »
דילוג לתוכן