כלי לתכנון למידה סינכרונית ואסינכרונית
מאת: תורגם מתוך – Center for Teaching and Learning (CTL), Concordia University
הכלי שלפניכם מציע מסגרת לתכנון למידה מרחוק משולבת: סינכרונית ואסינכרונית.
דף הבית » הנחיית קהילה » הנחיית קהילה - כלים » כלי לתכנון למידה סינכרונית ואסינכרונית
מאת: תורגם מתוך – Center for Teaching and Learning (CTL), Concordia University
הכלי שלפניכם מציע מסגרת לתכנון למידה מרחוק משולבת: סינכרונית ואסינכרונית.
"השורה התחתונה – מסקנות מהקהילה לכיתה". יחידה זו נוצרה על מנת לסייע לקדם גיבוש של מסקנות אפקטיביות בקהילות השקפה השונות.
מאמר זה מסייע בהבנת קשר החניכה שבין מנחת המורים המובילים לבין המורה המובילה.
זוג החוקרים והיועצים הארגוניים ונגר-טריינר מצביעים על לא פחות מ-7 תחומי אחריות שיכולים להיות מוחזקים על ידי חברים שונים. ביחד יוצרים התחומים קהילת למידה אפקטיבית ותוססת.
בחוברת הדרכה זו אנו מציעות מתודה לעבודה קבוצתית בחקר פרקטיקה המבוסס על אמפתיה ובמרכזה תהליכים של מסגור ומסגור מחדש של סיטואציות שגרתיות ומשבריות מחיי בית הספר.
מאמר זה מבאר כיצד השימוש בייצוג מתועד מקדם למידת חקר בקהילה, וממחיש את יתרונותיו באמצעות השוואה לשימוש בנרטיב אישי ובהתבסס על השיח בשתי קהילות מורים.
בגיליון חמש כתבות המביאות ממצאים הקשורים להיבטים מרכזיים של מהלך השקפה, הגיליון מוקדש לממצאי המחקרים ומחקרי ההערכה.