דיאלוג לימודי פורה
מאת: מו"פ השקפה
דיאלוג לימודי פורה הוא מעין "תהליך חשיבה בקול רם". חשיבותה של איכות השיח בכיתה נתפסת כמרכיב ראשי לקידום תהליכי למידה וחשיבה, מיומנויות המאה-21, בשיפור הישגי תלמידים ובביסוס ערכים של כבוד, הקשבה וסבלנות לקולות ולתפיסות שונים בבית הספר. בזאת עוסקת החוברת "דיאלוג לימודי פורה: מבואות, כלים ויחידות לימוד". החוברת נכתבה על ידי מתן ברק, אדם לפסטיין, תמר קנר פורמן, סיגי שם-טוב כשותפות של הגופים הבאים: מחוז מרכז של משרד החינוך, מהלך השקפה, המעבדה לחקר הפדגוגיה, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, האוניברסיטה העברית בירושלים, אוניברסיטת תל אביב, והיא תוצר תהליך פיתוח משותף, במסגרת צוות הכולל מורות, מדריכות וחוקרים, של יחידות לימוד להובלת דיאלוג לימודי פורה בכיתות ד'-ו'.
מוזמנים לעיין ולקרוא בחוברת המלאה בלחיצה על תמונת החוברת, על כפתור ה-"צפיה" או על כפתור ה-"הורדה" בתחתית עמוד זה.