חיפוש

כלי לתכנון למידה סינכרונית ואסינכרונית

כלי לתכנון למידה סינכרונית ואסינכרונית

מאת: תורגם מתוך – Center for Teaching and Learning (CTL), Concordia University

הכלי שלפניכם מציע מסגרת לתכנון למידה מרחוק משולבת: סינכרונית ואסינכרונית.

השקפה נוספת

מסלול התועלות של קהילות השקפה

מסלול התועלות של קהילת השקפה הוא כלי שפיתחנו במטרה לסייע למורה המובילה ולמנחה המלווה אותה ולאפשר התבוננות בהתפתחות הקהילה לאורך זמן.
בעמוד הבא ריכזנו חומרים שיעזרו לכן להטמיע למידה אודות הכלי ולקדם את השימוש בו במהלך השנה.

קרא עוד »

מנהל בית ספר – שותף למהלך השקפה

למנהלי בתי הספר תפקיד חשוב בהובלת מהלך השקפה בבית ספרם, החל מההחלטה להצטרף למהלך, דרך הקמת קהילות המורים וכלה בתמיכה בהן לאורך זמן. המסמך הבא מתאר את תפקיד המנהל ביישום מהלך השקפה בשלבים השונים, ונועד לסייע לו בהבנת תפקידו, סוגיות מרכזיות העומדות בפניו, ופעולות מקדמות מול פעולות שעלולות לעכב את היישום.

קרא עוד »

כלי החיצים

כלי החיצים הוא כלי מעולם החשיבה העיצובית. מטרת השימוש בו היא לזהות ולאפשר דיאלוג שיסייע לקהילה להעמיק את ההבנה בדבר הגורם העיקרי (מבין מספר גורמים) לתופעה הבלתי רצויה או לאי הנחת של חברות הקהילה

קרא עוד »

כלי לבחירת סוגיה- מילגו

הכלי מסייע לבדוק, עם צוות מורות בית-הספר, איזו סוגיה מהסוגיות שהעליתן רלוונטית (מטרידה ומופיעה בתדירות גבוהה) גם עבורן. בעזרת הכלי תוכלו להכריע באיזו סוגיה כדאי לקהילה להתמקד בשלב הבא.

קרא עוד »

הפיתוח המקצועי בין מנהיגות בית ספרית ללמידת מורים

מאמר זה מסביר את הקשר שבין מנהיגות לבין למידה והתפתחות של מורים, כפי שהיא עולה בספרות המחקרית. המאמר גם ממחיש כיצד יכול מנהל בית הספר להוביל את הלמידה של מוריו באופן אפקטיבי ומדגים זאת בעזרת סיפוריהן של שתי מנהלות.

קרא עוד »