חיפוש

השקפה בהסכת "בשביל החינוך"

השקפה בהסכת "בשביל החינוך"

מאת: מו"פ השקפה

מעניין אתכן לשמוע איך מהלך השקפה באמת עובד?
מה הן הנחות היסוד של חקר הפרקטיקה שהמורות המובילות מיישמות יחד עם הקהילה?
איך דרכי הלמידה מתפתחות, מתגמשות, ומשתנות למען שיפור ההוראה והלמידה של בית הספר בו פועלות קהילות השקפה?

אנחנו שמחות לשתף בהסכת המרתק עם דר' תמר קנר פורמן, מנהלת מו"פ השקפה, שהתארחה בערוץ הפודקאסט "בשביל החינוך" של המכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי עם דפנה גרניט, ולעשות קצת סדר בכל השאלות. האזנה נעימה ומעוררת השראה! 🎙️🎧🎙️

השקפה נוספת

ראיון אמפתי

בראיון האמפתי המראיינ.ת מנסה לזהות, להבין ולהרגיש את נקודת מבטו של הזולת על
נושא מסוים. הראיון האמפתי יכול להתבצע בשלב בירור הסוגייה, בשלב החקר על הסוגיה,
לפני ההתערבות (חלופה) ולאחריה. תמלולי הראיונות או ההקלטות שלהם, יוכלו להוות
ייצוגים עשירים במידע, מהם יוכלו חברות הקהילה ללמוד יחד ולהתקדם במחזור הלמידה.

קרא עוד »

כלי סיעור מוחות 3-6-5

סיעור מוחות 3-6-5 הוא כלי מעולם החשיבה העיצובית אשר עשוי לסייע לחברי.ות הקהילה להעלות רעיונות רבים ומגוונים לחלופות עבור הסוגיה שבחרו לעסוק בה.
השימוש בכלי מתאים לעד 6 משתתפים. כל משתתף.ת מעלה בכל סבב 5 רעיונות, וכל סבב של כתיבת הרעיונות נמשך כ-3 דקות (מכאן שם הכלי: 3-6-5).

קרא עוד »

כלי נחש הרעיונות

נחש הרעיונות הוא כלי מעולם החשיבה העיצובית שמטרתו לסייע לחברות הקהילה להעלות רעיונות רבים ומגוונים לחלופות עבור הסוגייה שבחרו לעסוק בה.

קרא עוד »