KPI קהילות למידה – ביצועי מפתח להבטחת קהילות למידה אפקטיביות
מאת: מכון מופ"ת, מתודיקה למידה אפקטיבית, משרד החינוך ושותפים נוספים
דף הבית » מחקר והערכה » kpi-קהילות-למידה
מאת: מכון מופ"ת, מתודיקה למידה אפקטיבית, משרד החינוך ושותפים נוספים
הכלי שלפניכם מציע מסגרת לתכנון למידה מרחוק משולבת: סינכרונית ואסינכרונית.
יחידה שמטרתה לשפר את היכולת של מנחי השקפה להתמודד עם התנגדויות העולות בקבוצה.
התבוננות בקהילות השקפה – לשם מה, איך ומה? כלי ההתבוננות נועד לתת קוים מנחים להתבוננות בקהילות השקפה, והוא מתמקד במרכיבי הליבה של עשייתן.
בסדרה "מנופים לשיפור הדיון בקהילות השקפה" אנו מנסים למקד את החסמים העיקריים לדיון פורה ולהציע דרכי התמודדות עימם והפעם – הימנעות ממחלוקות.
הגיליון מבסס את החשיבות של הפעלנות המורית ומציג את קהילות המורים כמסגרת המקדמת את הפעלנות שלה, השפעות חיוביות על הפיתוח המקצועי, ההוראה והלמידה.
בסדרה "מנופים לשיפור הדיון בקהילות השקפה" אנו מנסים למקד את החסמים העיקריים לדיון פורה ולהציע דרכי התמודדות עימם, והפעם – הימנעות מביקורת.